Aquest més d’agost he fet mig anyet!! Els papis me diuen que cada vegada torn més gran :D, clar que si!!! Els tios i ties me feren uns presents per celebrar els meus 6 mesos. Me regalaren una Trona Kaleo per poder menjar les papilles, si ja començ a menjar-ne, la fruita no m’agrada gaire,…