Els papis diuen «com passa el temps!» jajaja ja son vuit mesets que tenc i ja dorm a la meva pròpia habitació. Ja som gran!!! ;D
Besades,
Jaume
Els papis diuen «com passa el temps!» jajaja ja son vuit mesets que tenc i ja dorm a la meva pròpia habitació. Ja som gran!!! ;D
Besades,
Jaume